Regulamin
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług wynajmu apartamentów w firmie Top Booking.
Rezerwacji może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
TopBooking zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia rezerwacji.
Umowa pomiędzy Klientem a TopBooking zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji online, bądź telefonicznie
na warunkach określonych w regulaminiei cenniku.
Sposoby dokonania rezerwacji:
1.on line na stronie internetowej poprzez wypełnienie formularza rezerwacji
2.telefonicznie pod numerem telefonu +48 731 998 889
3.przesłanie informacji na adres email:
hannawiniarska@topbooking.pl
Po wypełnieniu formularza rezerwacji na podany adres email automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji z wszelkimi danymi dotyczącymi rezerwacji oraz sposobu wpłatyzadatku lub potwierdzenie rezerwacji w przypadku dokonania płatności online.
Potwierdzenie rezerwacji
Gwarancją potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości minimum 30% całkowitego kosztu pobytu. 30 dni przed data pobytu należy wpłacić resztę należności. W przypadku braku wpłaty zadatku w określonym terminie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenoweji
nie podlega zwrotowi. W przypadku odwolania rezerwacji przez Top Booking Sp Zoo zadatek zostanie zwrocony zgodnie z przepisami obowiazujacego prawa.
Formy wpłaty zadatku:
- karta kredytowa lub przelew online (rezerwacja za pośrednictwem systemu rezerwacji online).
Po wypełnieniu formularza rezerwacji następuje przekierowanie do systemu płatności online.Po dokonaniu płatności, na adres email zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji.Brak niezwłocznego dokonania płatności skutkuje jej anulacją.
- przelew bankowy
Po wypełnieniu formularza rezerwacji system wysyła na podany adres email wstępną rezerwacjęz danymi do przelewu. Na podany numer konta należy wpłacić zadatek i przesłać potwierdzenieprzelewu do 24h. Po przesłaniu dowodu wpłaty rezerwacja zostaje potwierdzona. Potwierdzenie wpłaty może mieć formę elektronicznego potwierdzenia realizacji przelewu za pośrednictwem bankowych serwisów internetowych,zeskanowanego dowodu wpłaty
lub zdjęcia dowodu wpłaty. Nie przesłanie potwierdzenia w wyżej wymienionym okresie może skutkować anulacją rezerwacji.
Zakwaterowanie
Przyjazdy gości do apartamentów odbywają się w godzinach od 16.30 do 21:00.
Godzina zakwaterowania gości ustalana jest na dobę przed przyjazdem drogą telefoniczną lub poprzez przesłanie informacji na email:
rezerwacja@topbooking.pl
W przypadku braku kontaktu lub zmiany podanej wcześniej godziny, rezydentowi przysługuje prawo do ustalenia jej w sposób
nie kolidujący z jego harmonogramem pracy na dany dzień.
Podczas procesu zakwaterowania gość zobowiązany jest do okazania dowodu osobistego lub paszportu oraz zapłaty reszty należności, przedstawienia potwierdzenia dokonania przelewu . Klucze zostaną wydane dopiero po okazaniu potwierdzenia wpłaty na konto.
Rezydent ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy klient: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, znajduje się pod wpływem alkoholu
lub innych środków odurzających,zachowuje się w sposób agresywny.
za pobyt w apartamentach pobierana jest kaucja w wysokości 500pln.
Wykwaterowanie
1.Wyjazdy gości z apartamentów odbywają się w godzinach 7:30 do 10,00
2.Godzina odbioru kluczy ustalana jest na dobę przed wymeldowaniem
3.W przypadku braku kontaktu lub zmiany podanej wcześniej godziny, rezydentowi przysługuje prawo do ustalenia jej w sposób
nie kolidujący z jego harmonogramem pracy na dany dzień,jednak nie później niż do godziny 11:00.
4.Nieuzgodnione przedłużenie pobytu skutkuje zapłatą za kolejną dobę.
5.Nieuzgodniony wyjazd gości bez przekazania apartamentu przy udziale rezydenta może spowodować roszczenia ze strony TopBooking
6.Gość zobowiązany jest do pozostawienia obiektu w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu pierwotnego w dniu zakwaterowania
oraz pozostawienia naczyń i urządzeń kuchennych w czystości.
Jeżeli dojdzie do zniszczeń gość obowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowaniezgodnie z wyceną TopBooking
najpóźniej w dniu wyjazdu. W przypadku stwierdzenia rażącego nieporządku w apartamencie, Klient zostanie obciążony jednorazową opłatą
w wysokości 150PLN.
Zakwaterowanie/ Wykwaterowanie poza obowiązującymi godzinami
21:00 - 24:00 60zł
24:00 - 07:30 100zł
Anulowanie i zmiany w rezerwacji
Wszelkiego rodzaju zmiany w rezerwacji powinny być zgłoszone na minimum 14 dni przed planowanym terminem pobytu, zaakceptowane i potwierdzone pisemnie przez dział rezerwacji. W przypadku ofert promocyjnych/bezzwrotnych, których elementem jest wpłata kosztu całkowitego rezerwacji wpłaty nie podlegają zwrotowi. Warunkiem rezerwacji bezzwrotnej zawsze jest wpłata całej kwoty rezerwacji.
1.W przypadku rezygnacji z pobytu wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
2.Skrócenie pobytu . Jeśli nastąpi to w okresie krótszym niż 14 dni gość zobowiązany jest
do pokrycia całkowitego kosztu pobytu zgodnie z potwierdzeniem rezerwacji
3.W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Top Booking zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego,podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile takim będzie dysponował. Top Booking
ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od Umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Top Booking,nie będzie mogło być zagwarantowane. W takim przypadku kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
Obowiązki gościa
1.Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do podanej na potwierdzeniu rezerwacji danego apartamentu oraz na stronie intrenetowej. Klient zobowiązany jest do poinformowania mailowego działu rezerwacji o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę osób podaną na stronie:
www.topbooking.pl,rezydent może odmówić wydania kluczy do obiektu.
2. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 21:00-08:00 i nieorganizowania głośnych i uciążliwych spotkań
lub imprez w apartamencie w trakcie całej doby. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Top Booking, osoba reprezentująca firmę ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji i kaucji.
3. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w budynku,w którym znajduje się apartament,w apartamencie
oraz w wyposażeniu apartamentu.
4. Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
5. Gość t może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
6.W trakcie ciszy nocnej w apartamentach mogą przebywać tylko i wyłącznie osoby wskazane w Umowie.
Postanowienia końcowe
1.Palenie tytoniu we wszystkich apartamentach jest zabronione. Za złamanie zakazu osoba rezerwująca zostanie obciążona karą w wysokości 1000pln. Organizacja głośnych spotkań, imprez skutkuje kara w wysokości 1000pln niezależnie od pory dnia.
2.Rezerwujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z rezerwacją, umieszczeniem w bazie danych Klienta oraz w celach marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dane osobowe udostępniane przez Klienta są przetwarzane przez Top Booking tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji Umowy zgodniez obowiązującym prawem polskim i ustawą o ochronie danych osobowych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
3.Top Booking nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi,
jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament, przerwami dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), immisjami
(w szczególności hałasem) z nieruchomości sąsiednich.
4.Top Booking nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody majątkowe lub osobiste poniesione przez Gości lub osoby trzecie w trakcie realizacji Umowy oraz za rzeczy gości pozostawione w apartamentach.
5.Top Booking nie ponosi odpowiedzialności za szkody na osobie lub mieniu powstałe bez jego winy.
Gość powinien posiadać stosowne ubezpieczenie chroniące go przed ewentualnymi obrażeniami doznanymi podczas pobytu w apartamencie.
6.Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Top Booking a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby
Top Booking.
7.Za każde nieuzasadnione wezwanie w trakcie pobytu do apartamentu pracowników Top Booking zostanie naliczona kwota 60 PLN.
Vouchery
1. W niektórych przypadkach firma udostępnia możliwość zamiany wpłaconej kwoty na voucher.
2. Voucher można wykorzystać do dnia wskazanego w potwierdzeniu meilowym.
3. Nie ma możliwości wymiany voucheru na zwrot gotówkowy.
4.Voucher nie obejmuje promocji i ofert last minute. Rezerwacja musi być dokonana poprzez strone topbooking.pl. Minimalna kwota rezerwacji musi opiewać kwote voucheru. Voucher traktowany jest jako oferta bezzwrotna.
5. złamanie któregokolwiek punktu skutkuje natychmiastowym wymeldowaniem, utrata kaucji.
6. W apartamentach i na terenie kamienicy mogą przebywać jedynie osoby objęte rezerwacją (,,nie zapraszamy gości:).
7. za zgubienie/zniszczenie kluczy klient zostanie obciążony kosztem 300p
8. Goście w naszych apartamentach szanują zasady w nich panujące, pracowników oraz wszystko co jest częścią firmy.